-

A fejlécet köszönöm Leanak, hogy ennyit kínlódott vele csak azért hogy nekem meglegyen! Imádlak csajszi!


Ha már kommentelni nem akartok, akkor legalább annyit, hogy a bejegyzések alján létrehoztam egy vélemény sort csak rá kell kattintani hogy szerintetek az aktuális fejezet milyen volt. Kérlek legalább ezt tegyétek meg!

2013. január 18., péntek

5. fejezet



Sajnálom, hogy csak most hoztam a fejezetet, de dolgoztam és vizsgáztam az elmúlt két három hétben és sajnos nem tudtam előbb hozni, de remélem nem okozok csalódást ezzel a fejezettel. Jó olvasást kívánok!

Szépen lassan lépkedtem a kikövezett sétányon, míg el nem értem az ajtót. Éppen, hogy kilincsre akartam rakni a kezem az ajtó kivágódott előttem. Egy kicsit félve néztem fel barátnőmre és nem hiba. A szemei szikrákat szórtak és elég mérges feje volt.

- Még is mit képzeltél magadról, mikor csak úgy szó nélkül leléptél? – ordította felém – Nem tudod elképzelni, hogy mit éreztem, míg fel nem vetted a telefont. – itt már megtört és a nyakamba borult.

- Nyugi Hayden semmi bajom sincs és tudod nagyon jól, hogy hülyeséget nem csinálok. – mosolyogtam rá miközben eltoltam magamtól.

- Tudom, hogy nem csinálsz semmi ostobaságot, de ha már lefeküdtél vele legalább védekeztetek?

Ennél a kérdésnél arcomra fagyott a mosoly, amit barátnőm is észrevett. Megfogta a kezem és a nappali felé húzott, ahol leültetett a kanapéra, majd kiment a konyhába és hozott nekem egy pohár vizet.

- Zoé ugye védekeztetek és most csak szívatsz ezzel az arckifejezéssel? – könyörgött a barátnőm, míg én próbáltam visszaemlékezni a történtekre, ami homályos volt.

- Várj, egy kicsit emlékezni szeretnék. – kértem barátnőmet, hogy egy kicsit hallgasson el.

A nagy fejtörés következtében végre beugrott egy emlék a tegnap estéről.

- Kellan várj egy kicsit lassítsunk a tempón. – kértem őt szépen, bár az alkoholtól és a vágytól nehezen.

- Miért pedig érzem, hogy te is akarod? – csókolgatta a nyakamat tovább, amitől az ellenállásom is megtört.

A ruháktól gyorsan megszabadultunk már csak a fehérnemű maradt, amikor rekedtes hangon megszólalt az én adoniszom.

- Zoé szedsz gyógyszert vagy kell óvszer?

- Nem kell, szedek gyógyszert, csak folytassuk már. – válaszoltam az igazságnak az ellenkezőjét.

Úr isten én azt mondtam neki, hogy szedek gyógyszert. Ennyire hülye csak nem lehetek vagy még is? Az arcomat a kezembe temetve sírtam el magam. Most mihez kezdjek főleg, ha terhes leszek? Amint kisírtam magam felnéztem barátnőmre, aki aggódva nézett rám.

- Nem védekeztünk, mert én idióta azt mondtam neki, hogy szedek, gyógyszert el tudod ezt hinni?

- Zoé nem vagy idióta nyugi nincs semmi baj, majd megoldjuk a dolgokat rendben?

- Még, hogy legyek nyugodt és mi van akkor, ha terhes leszek ebbe nem gondoltál bele? Szerinted ő segítene felnevelni a gyereket vagy mi? – kérdeztem tőle hisztérikusan, mire a srácok lejöttek az emeletről. Még csak ők kellett Channing és Milo.

- Mi van Zoé csak nem hisztis vagy másnaposan? – röhögött Channing.

- De képzeld, az vagyok hisztis, mert én nem normális miután szakítottam Tommal rögtön Kellan Lutz karjaiba vetem magam és lefekszem vele úgy, hogy nem védekezünk.

A fiúk arcán a mosoly helyét átvette az aggodalom. Lehet kicsit erős volt a kirohanásom, de ezen már nem tudok változtatni. Most úgy érzem, hogy az életem romokba hever. A srácok odajöttek hozzám és jó szorosan megöleltek. Hayden is közelebb lépett, majd ő is átölelt. A gombóc a torkomba egyre nagyobb volt a sírás határán álltam, de nem engedtem neki. Kibontakoztam az ölelésükből, felvettem a dohányzó asztalról a kocsi kulcsomat és hazafelé vettem az irányt. Egyedül szerettem volna lenni a gondolataimmal. Az utat gyorsan megtettem és szerencsémre Lisa autója sem állt a ház előtt, így egyedül vagyok. Amint beértem a konyha felé vettem az irányt. Csináltam pár szendvicset és egy adag, nyugtató teát. A teát egy kancsóba töltöttem és a szendviccsel együtt egy tálcára raktam és az emelet felé vettem az irányt. Az én kis birodalmamba, igaz nem teljesen az, hiszen az New Yorkban van. Az első bögre teától annyira ellazultam, hogy előkotortam a zsebemből Kellan számát és írtam neki egy smst. „Holnap délután találkoznunk kell, nagyon fontos lenne.” Nem is kellet sokat várnom jött is a válasz. „Rendben. Délután kettőkor Ca’ Brea étterembe” Hát igen Los Angeles egyik legjobb étterme. Fáradtan dőltem be az ágyba. Ki kell magamat pihennem holnap fotózásom lesz az új CK modellel. Szerencsére nem álmodtam semmit alvás közben. Reggel csak úgy kipattantam az ágyból, amin kicsit csodálkoztam. Ritkán szoktam ilyen fitten kelni, de úgy éreztem, hogy ma semmi sem állhat az utamba. Gyors zuhany, fogmosás után elindultam a fotózás helyszínére. Háromnegyed óra múlva izgatottan léptem be az épület ajtaján, de ha tudtam volna, hogy mi vár ott visszafordultam volna. Ahogy az épületben sétáltam megpillantottam a menedzseremet, Mike-ot.

- Szia Mike már itt is vagyok. – köszöntem neki vidáman.

- Szia Zoé gyere megmutatom az öltöződet, már várnak rád a sminkesek meg a fodrász egy óra múlva kezdődik a fotózás és addigra kész kell lennetek.

- Rendben köszönöm. Elárulnád, hogy ki lesz a partnerem, mert már fúrja az oldalamat a kíváncsiság.

- Sajnálom Zoé, de még egy kicsit fúrja az oldaladat, mert csak a fotózás előtt pár perccel fogom neked elmondani, hogy ki is a szerencsés jelölt. – mondta sejtelmesen, majd megállt egy ajtó előtt – Itt is vagyunk, jó készülődést egy óra múlva itt vagyok érted.

- Köszi egy óra múlva akkor.

Belépve a szobába a sminkesek vártak már. Egy órán keresztül bíbelődtek a sminkemmel és a hajammal mire végre készen lettem. A fehérnemű, amit fel kellett vennem eléggé szexi volt. Egy lilás fehérnemű volt, amit még én is szívesen felvennék. Végre valami, olyan darab, ami szép is és ízléses is. Felvettem a fehérneműt és rá egy fehér köntöst. Ahogy megkötöttem a köntösöm Mike lépett be az ajtón.

- Wow Zoé, ha nem lennék a menedzsered, most biztos rád hajtanék, olyan gyönyörű vagy.

- Mike ne csináld, ezt már megbeszéltük nem egyszer. – mondtam neki szem forgatva. – Inkább mond el, hogy ki lesz a partnerem.

- Jó, rendben elmondom, ha oda értünk, de most gyere, mert késésbe vagyunk.

Fújtatva követtem a menedzserem, mert tudtam, hogy úgy se fogja elmondani csak, ha már látom a partneremet. Két perc alatt oda is értünk a díszlethez, ahol már várt is a férfi modell. Sajnos az arcát nem láttam, mert háttal állt, de valahogy olyan ismerős volt.

- Zoé ő itt…

- Te? – vágtam bele Mike szavába, amikor megfordult a férfi.

- Zoé, hát te mit keresel itt? – kérdezte meglepetten Kellan.

- Ti ismeritek egymást? – szólt közbe Mike, de rá se hederítettünk.

- Én is ezt kérdezhetném tőled, de válaszolva a kérdésedre én leszek a női modell a fotózáson.

Tovább nem is tudtunk beszélgetni, hisz a fotózás elkezdődött. Próbáltam a munkára koncentrálni, de Kellan izmos teste mellett nagyon nehéz volt. A levegő csak úgy izzott körülöttünk, amit a fotós is megjegyzett. A legforróbb része az volt, amikor a szánk majdnem összeért és ki kellett bírnunk, hogy ne essünk egymásnak. A fotózás végére el is felejtettem, hogy miről is akarok vele beszélni délután, csak az járt a fejembe, hogy minél hamarabb érezzem érintését és csókjait a testemen. Megköszöntem a stábnak a munkát, majd odahajoltam Kellanhez és belesúgtam a fülébe a címem, és hogy egy óra múlva ott találkozunk. Gyors elkészültem, autóba ültem, majd hazaindultam. Otthon felvettem egy tűzvörös fehérneműt rá egy szintén tűzvörös miniruhát. Örültem, hogy Lisa nincs itthon, így nyugodtan kettesben tölthetjük az időt. A csengő hangja térített észhez. Gyors az ajtóhoz léptem és feltéptem. Az ajtóban az a személy állt, akit vártam. Mint éhes vad tapadtam rá mézédes ajkaira. A csókunkat csak a levegőhiány miatt szüntettük meg. Zihálva váltunk el egymástól. Mélyen a szemébe nézve fogtam meg a kezét és vezettem fel a szobámba. Ahogy beléptünk átadtuk magunknak az elfojtott vágyainknak és szenvedélynek.

(Kellan)

Amint megláttam az én angyalomat a tömegbe mérgesen szaladva a pult felé elé indultam, mintha véletlen mennék neki. Elkezdtünk táncolni, majd azt vettem észre, hogy megcsókol. Sokáig táncoltunk még így, de egy idő után már ez is kevés volt. Kézen fogva vezettem az autómig és hajtottam hozzám. Az este folyamán többször átadtuk magunkat a vágynak. Miután elvittem Zoét a barátnőjéhez céltalanul bolyongtam a városba. Három óra múlva hazamentem, mert már nem tudtam mit csinálni. Felmentem a szobámba, ahol még mindig az ő illatát éreztem. Befeküdtem az ágyba és rögtön elaludtam. Másnap, fotózásra kellett mennem, de nem számoltam ilyen meglepetésre. A partnerem nem más volt, mint Zoé. Olyan szexi és kívánatos volt. Nagyon nehezen tudtam magam türtőztetni, de csak sikerült. A fotózás végén egy visszautasíthatatlan ajánlatott tett. Nagyon lassan telt le az az egy óra, de csak odaértem hozzá. Gyorsan lépkedtem a bejáratig, ahol Zoé szinte rám vetette magát. Egy szenvedélyes csók után felmentünk a szobájába. Az ágyra löktem, majd a nyakát kezdtem el csókolgatni. Lassan lehúztam a ruhája cipzárját. A lélegzetem is elállt, ahogy megláttam abba a tűzvörös fehérneműbe. Sokkal szebb volt, mit a fotózáson. Ő sem tétlenkedett levette rólam a pólót és a nadrágot. Már csak pár zavaró tényező volt rajtunk, de ezektől is gyorsan megszabadultunk. Gyengéden beléhatoltam és szépen lassan elkezdtem mozogni benne, de az én gyönyörűségemnek ez nem volt elég. A fenekembe markolva ösztönzött gyorsabb mozgásra. A mennyország kapuját elsőnek Zoé érte el és nem sokra rá én is követtem őt. Kapkodva szedtük mind ketten a levegőt. Legördülve róla a mellkasomra húztam.

- Zoé el kell mondanom valamit. – törtem meg a csendet.

- Mi lenne az? – emelte rám hatalmas szürkés szemeit.

- Zoé én beléd szerettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése